-Engelska... Hello!

0kommentarer

Sitter på engelskan och ska fixa till min engelskauppsats... "A Memorable Meal". Jag har skrivit om när jag åt min bonusfarmors biskvier för första gången, och när jag drack hennes saft också. Typ nästan de godaste jag ätit liksom... :O
Idag är det iaf tisdag, ska hämta lilleprins efter skolan idag också. Gulleplutten... Hoppas bara han inte ramlar idag också. Hämtade honom nämligen igår med, och då ramlade han och skrapade upp händerna lite och gjorde illa knät, så han fick rida en bit på min rygg. Dumma mig, ska inte bära barn nu på ett tag egentligen tror jag. Får sååå himla ont i ryggen!!
 
Men ska faktiskt lämna in min "uppsats" nu. Tror jag har rättat klart den nu... Fast orkar inte sitta å prata med "Bu". Han är fan lite läskig ;)
 
 
Lite mellis från igår ;)
Har som sagt ganska brist på bilder, så blir lite dåliga bilder från min instagram, som jag redan har sagt. Typ ;)

Kommentera

Publiceras ej