-Natti!

0kommentarer

Nu har jag krupit ner i sängen efter en supermysig dag. Idag med ;) 
Men hämtade ju Vilmer idag också. Då gick vi hem, slog på smurfarna och kollade på den filmen, åt lite mackor, kollade på en till film... Och kollade på en till ;) Haha, sen när pappa nattade lillprinsen så passade jag på och traska ner till Stopp för å shoppa lite kött, haloumiost och lite cola. Det finns ju nämligen någonting som kallas vardagslyx ;) Pappa friterade haloumin och grillade köttet. 
Sen satte vi oss i soffan och käkade och kollade på House. Jag älskar vardagslyx! Så himla mysigt också.

Iaf, med min engelskauppsats gick det iaf bra, de var bara några små "onödiga" ord som jag hade stoppat in. Så de var bara och ta bort dom. 
Dessutom så hade jag fel på biskvi... Eller, asså de var rätt, men ändå inte. För när vi slog upp det i ordboken stod det "macaroon". Typ, wtf? Makaroner? Haha nej, de handlar fan om biskvier, kakor alltså... Jösses ;)
Men men, så är det..
 
Nu ska jag iaf skita i de här och stänga av allt och sova. Så himla trött. Men man blir väll de av och gå i skolan, misstänker jag.
Dessutom händer det en massa privat nu också som gör mig helt slut i både kropp och själ. Men hoppas det blir bättre snart!
 
Kram och godnatt! ♥
 
Lite bilder från idag från min IG...
 

Kommentera

Publiceras ej