-Tagga, tagga, tagga.

1kommentarer

Ikväll är det träning för oss som gäller. Blev helt otaggad nu egentligen, men jag måste. De ingår i nån dum skoluppgift vi har i skolan... Typ. 
Men idag blev jag assur på matten. Bara drog på mig luvan och begravde ansiktet och vägrade jobba. Så när våran vikarie Dan kom fram och fråga fall om de gick bra så ba. "låt mig va, jag tänker INTE jobba matte..."
Happyface.se liksom... Eller inte ;) Haha, men blev bara så grymt trött på allt "bråk". Så himla tråkigt och räkna. Och svårt, eftersom jag redan har lite svårt med matte. Så ja... Inge roligt alls! :o 
Haha, men ska försöka uppdatera lite tidigare imorrn. Men har råkat tappa min telefon i golvet så att de är en stor spricka där nu. Så mamma får byta in den. Därför tvingas jag ha min gamla sony ericsson. Med kontantkort. Det suger... Fast, jag måste väll kunna stå ut utan iPhone åtminstone några dagar ;) Haha... 
Men nu ska vi nog förhoppningsvis äta snart, vrålhungrig ;) 
Kram! ♥
 

1 kommentarer

Madeleine Jonsson

22 Nov 2012 17:20

vilken fin fläta

Svar: Tack så mycket :)
Jozephine Oskarsson.

Kommentera

Publiceras ej