-Today I'm going down.

0kommentarer

Idag är det söndag. Första söndagen på lääänge som jag önskar att de kunde vara helg nån dag längre.. 
Har jag kanske slagit i huvudet tro...? Måste nog ha gjort det. Men jag vet inte. Jag är ju som sagt inte så taggad på skolan. 
Och apropå skolan, i fredags var jag ju på gymnasiemässa uppe i Älvsjö med alla åttor från våran skola. 
Jag och Mad gick runt lite och kollade mest på gymnasier som hade mycket praktiskt i sig. Och jag har faktiskt hittat ett gymnasie som jag vet med säkerhet att jag kommer söka till sen. G2. Det verkade helgrymt och sjukt roligt. 
Det är en stylistlinje då, och jag har ju kanske sagt att jag kommer välja något inom typ foto eller media. Men eftersom att de inte finns några "rena" fotolinjer, så kommer jag nog välja någonting inom typ mode och design. För ska man liksom välja foto, så måste man välja media. Och det är inte riktigt det jag strävar efter. 
Dessutom kan man ju faktiskt lära sig fotografera på egen hand, eller om man har någon kontakt/kontakter som kan lära en liksom. 
Men men. 
 
Idag ska jag iaf fira min låtsas lillebror Gustav som fyller 8 idag! 
Och så ska vi ner på nån julmarknad här i Gnesta... Wow, fan vad taggad jag är ;) Eller inte. Men anyway. Sen måste jag skriva en uppsats. Blä? JA. För jag vet inte vem jag ska skriva om, det är en personlighetsbeskrivning, typ ;) Inte en aning, men får väll hitta någon rolig person som insperar mig eller någonting sånt. Typ Kevin kanske? :D Nä, men tror jag kommer välja typ någon nära släkting...
 
Men aja, nu blev det ett väääldigt långt inlägg här ;) Fast gör ingenting. 
Men tyvärr kan jag inte lägga upp någon direkt fin/bra bild här. Min kamera ligger hemma hos mamma och så har jag ju som sagt fått igång min dator, och efter en ganska total rensning av grejjer så blir de inte så mycket bilder kvar... Men men. 
Jag bjussar på den här bilden från min instagram :) 
 

Kommentera

Publiceras ej