I like it, I like it.

0kommentarer

Jag funderar och funderar och FUNDERAR! Jag vet inte vad jag ska göra! Jag funderar på och byta bloggplats till Devote för och kunna fixa designen mkt enklare, för det verkar inte som om de är så många som kan Blogg.se's designsätt så super bra... Och liksom, jag vill typ bara ha en vanlig vit design, men en lite annorlunda header. 
Men det verkar väldigt svårt och jag känner typ INGEN som kan hjälpa mig med det... Suck suck suck. 
Men ändå vill jag inte byta, för jag ÄLSKAR blogg.se på andra sätt än jag gillar Devote.
Och jag har testat både Improveme och Blogspot också, men jag gillar inte någon av dom heller. Så funderar på och testa någon annan bara för och gå in och kolla hur det ser ut på dom.
För enligt mig är designen sjukt viktig på någons blogg, den säger liksom rätt mycket om personen på nått sätt. Eller iaf hur personen är på bloggen. Så jag vill gärna ha en design som verkligen är "Jozzan". 
Och jag tog en grymt snygg bild idag som jag jätte gärna skulle vilja ha, med en gång! Men jag vet helt enkelt inte hur fan jag ska fixa...

Men jaja, god kväll på er! =D
 
one

Kommentera

Publiceras ej