Praovecka hos mamma!

0kommentarer

Hejsan, ursäkta mig för att jag uppdaterat så himla dåligt, men har inte hunnit. Har varit tvungen och jobba ikapp med en några uppgifter som gjort att jag fått F i vissa ämnen. Och för er som inte kan nya betygstabellen riktigt så F motsvarar det gamla IG. Men nu har jag inte F i nått ämne förutom spanska, hoppas jag iaf...
 
Men apropå prao! Har praovecka den här veckan och jag praoar som sagt hos mamma där hon jobbar, på Södertälje Cemtrumförening. 
Fast var sjuk i måndags så missade första dagen och så bestämde jag mig för och jobba idag, även om vi har studiedag och kan få vara huuur lediga som helst. 
Men igår fick jag iaf sitta och fixa lite med deras Facebook-sida, och det gjorde jag så fort så jag var klar innan lunch. Och nu har dom satt mig i arbete med och binda ihop en massa jäkla fjädrar. Är runt 2000 fjädrar som jag måste binda ihop... Som tur så måste mamma hjälpa mig nu för dom MÅSTE vara klara till imorrn då björkarna kommer och vi ska sätta upp dom...
 
Annars har det inte hänt så mycket mer, i söndags så firade jag och min pojkvän ett halvår och jag skulle ha åkt till honom, men det blev TYVÄRR inställt i sista minuten då jag kräktes... Satt och fulgrät och ba: "Men faaan! Jag skulle ju till Kevin!" 
Var grymt ledsen och sen sov jag resten av dagen och mådde pyton...
Så nu är han väll lite putt och grinig på mig för vissa saker... Suck... Men de är sånt som jag inte tänker berätta här på bloggen, det är privat.
 
Men tror jag ska lyfta på arslet och gå och hjälpa mamma igen... Miiih, hatar dom där fjädrarna!!! Önskar att jag kunde få jobba med något annat ett tag...
 
Juste, jag har också färga håret. Typ blont... ;) 
 

Bilder från min instagram:
 
Bild 1: Idag när vi plockar fjädrar, bild 2: jag och mamma köpte nya skor igår som jag rockar idag, bild 3: ett par till skor som är nya också... Köpta i SKHM, bild 4: nyfärgad i håret där...
 

Kommentera

Publiceras ej