"Snacka om att tappa vikt!"

0kommentarer

Använder mig av The Sims kommentar, eller vad man ska kalla det, som dom brukar använda sig av när någon sim tränat och tappat vikt.
Men skitsamma, har precis gått runt en massa i Kringlan och delat ut nån bilaga. Haha, mamma tyckte det gick onaturligt snabbt det där... Så nu vet jag inte vad jag ska göra igen ;) Men är alldeles svart om fingrarna nu, haha. 
 
Fast, är grymt sugen på och fota nu, behöver uppdatera lite på min Facebook-sida PhotoPhine nu. Har inte så mkt bilder där...
Öppnade inte sidan för så länge sen och har knappt varit inne så mycket. Pga att jag inte har fotat så mycket :(
Men trots de så har jag lyckat samla på mig 10 likes och det är 3 st som pratar om det, haha. Nolifer. Men jaja.
 
Nu ska jag göra någonting "vettigt". Typ sköta min bondgård på Hay Day...
 
 

Kommentera

Publiceras ej